Uitleg

De ene wilt meer vakantiedagen, de ander wilt liever pensioenzekerheid en de ander wil vooral een dikke leasebak. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn heel persoonlijk. Toch heb je vaak amper invloed op de verschillende mogelijkheden. Alsof je in een restaurant zit met een uitgebreide menukaart, maar jij mag alleen de schnitzel met patat bestellen.

Eigen regie

Iedere werknemer wil een goed salaris. Daarover is iedereen het wel eens. Maar verder is het een woud van voorkeuren en verdeeldheid. De een wilt een lease-auto, de ander een e-bike, de ander werkt vanuit huis. De ene wilt een pensioen, de ander investeert liever zelf en de andere verbrast liever nu alles al. En voor de ene werknemer is veel vakantiedagen een must, terwijl de ander ze telkens meezeult naar het volgende jaar. De waarde van je secundaire voorwaarden, die kun jij toch alleen zelf bepalen?

Er zijn inmiddels bedrijven die dit beperkt doen: het cafetariamodel. Een werkende krijgt een budget en mag met dat budget shoppen in de organisatie, of soms zelfs erbuiten. Toch zijn er veel bedrijven en uitzendbureaus die dit niet doen, bijvoorbeeld omdat ze vasthouden aan een CAO.

En er zijn bedrijven die het wel doen, maar niet zoals het model is bedoeld. Zij zien het als uitruilen van voorwaarden naar hun eigen waardering, in plaats van de jouwe. Of bedrijven die je gouden bergen beloven, maar uitkomen op een niet zo gunstige uitruil.

Das gek.

Met Verloning.nl zijn we de loonadministrateur van de werkende zelf. Wij kijken continu naar de beste deals en hebben geen dubbele agenda. Voor ons maakt het niet uit of je meer salaris wilt of meer pensioen, of meer vakantiedagen of een leerbudget: wij willen alleen dat je de beste deal krijgt en zoeken daarnaar. Jij bepaalt, waarbij we vanzelfsprekend altijd voldoen aan de wettelijke voorschriften. Zo kun je helaas je abonnement op de Belastingdienst niet opzeggen en hebben wij langdurige ziekte altijd gedekt. Tijd om het heft in eigen handen te nemen en zelf je arbeidsvoorwaarden te kiezen.

Wat vind je van onze campagne, we zijn benieuwd naar je reactie!

Vind je zelf iets gek, laat het ons weten. Wie weet krijg jouw verwondering een eigen #DASGEK campagne levensgroot langs de snelweg!